Dilema Program??

0148412489... Ringing again and again.. Saya yang dalam bengkel ni rasa agak terganggu sikit dgn panggilan misteri ini. Saya mesej no td. Lalu die pun membalas "tadi ade mesej akk sal dakwah talk esk. hadir or tak??".. Baru saya tersedar ade 1 mesej yang tak berbalas dr pg td. Bukan sengaja saya tak bls tapi masih dilema nak pegi mana satu program. Esok akan berlangsung 2 program best yang berlangsung serentak. 1 program Dakwah Talk 3 anjuran BPSK MPP sendiri dan 1 lg program Bengkel Penulisan dan Editorial anjuran PTS dgn kerjasama Unit Kaunseling dan Pembangunan Sahsiah USIM. Dilema oh Dilema..


Antara aturcara program Dakwah Talk 3 esk ialah:

Pembentangan Kertas Kerja 1
Oleh : Encik Najib Abdullah
(Jabatan Peguam Negara)
Tajuk : “Krisis Murtad dari Sudut Perundangan
& Isu-isu Terkini”

Pembentangan Kertas Kerja 2
Oleh : Encik Kamaruzaman
(Pensyarah FSU USIM)
Tajuk : “Senario Murtad; Asas Ajaran Hindu Sebagai Perbandingan Agama di Malaysia”

Pembentangan Kertas Kerja 3
Oleh : Y.Bhg. Dr. Ridhuan Tee Abdullah
(Pensyarah Kanan UPNM)
Tajuk : “Senario Murtad; Asas Ajaran Buddha Sebagai Perbandingan Agama di Malaysia”

Pembentangan Kertas Kerja 4
Oleh : Tuan Hj. Muhammad Abdullah Nicholas Silvester
(Pengasas Hidayah Center JIM)
Tajuk : “Senario Murtad; Asas Ajaran Hindu Sebagai Perbandingan Agama di Malaysia”

Best kan?? tp bg saya ini semua teori kerana saya pernah menganjurkan program ini semasa memegang tanggungjwb sebagai exco Pembangunan Insan MPP sesi lepas. Selok beloknya telah saya ketahui namun pendekatan kali ini amat berbeza dan menggunakan ramai pembentang kertas kerja. Itu yang menarik.




Bro Shahkirit sewaktu Dakwah Talk 2.. Best..

Tetapi Bengkel Penulisan dan Editorial masih belum pernah saya ikuti dan ianya berkaitan dengan skill yang tak mungkin saya blh dapat di luar. Nama program pun 'bengkel' yang pastinya akan memberi input tentang skill dan teknik. Ianya bertepatan sekali dengan cita-cita saya.

Macamana ni? Akhirnya saya pun membalas kpd Sekretariat Biro Pembangunan Sahsiah dan Kerohanian (BPSK) sebentar td, "saya sebenarnya baru dipertanggjwbkan utk mmbntu backup sahabat saya (Aida) yang kini di asingkan kerana demam kuat. Aida sepatutnya menguruskan bahagian protokol. Berat untuk mengatakan tidak. Cuma sekarang jika Aida sihat, sy akan ke bengkel PTS namun klu sy lebih diperlukan di Dakwah Talk 3, saya akan ke sana.."
Dilema oh Dilema.. Kenapa la buat program best2?? =)... Semoga Berjaya BPSK MPP USIM!!! Chayok !!!


*Lupa nak ucap ribuan terima kasih kepada semua yang telah memeriahkan majlis Solat Hajat semalam. Ramai... Alhamdulillah. Barakallahufikum..

4 comments:

Salam.

Nsb bek xleh kerat bdn jd 2 n0..klau x mesti blh p dua2 program..hehe

hehe..tu la psl..tp mlm ni dh knfm dh nk g mne..sy pilih PTS coz Aida dah sihat..hehe..lgpun td dh tgk reheasel.dh tenang sikit.hehe..jumpe kat PTS esok..ayUh!!!=)

hoho..DILEMA ek~
jd trauma sy dengan prkataan nie.hee

sedey~
dua2 xdpat gi..=(

syu bkn dilema..delima..hikhikhik

Related Posts with Thumbnails