Al-Fatihah buat adik Nur Fatimah..


Dalam kesibukan, terpanggil saya untuk bersama2 melahirkan perasaan sedih ke atas pemergian puteri k.dijah dan ust ramadhan, Nur Fatimah pada 6.20 pagi 22 Oktober 2009 . Walaupun saya tidak rapat sangat dengan mama dan baba Nur Fatimah namun saya juga terasa sedih atas dugaan yg diterima kerana pemergianmu adik Nur Fatimah. Semoga pemergianmu memberi keberkatan kepada k.dijah dan suami. Bercucuran juga airmata bila baca post2 dari sahabat2 k.dijah. Sungguh tabah jiwa seorang ibu dan ayah. Sehingga anaknya juga menunjukkan tanda semangat jiwa seorang pejuang yang tabah. Mampu bertahan bertarung nyawa sehingga berhari2. Tabahnya dirimu wahai anak. Tamparan yang hebat buat kita kakak2, abang2, ibu2, ayah2, makcik2, pakcik2 yang sudah layu dek kerana ujian yang kecil. Hanya kerana dugaan sedikit, kita sudah tidak mampu bertahan. Alangkah malunya..
Ya Allah tabahkan hatiku dan kuatkan jiwaku, semoga aku mampu mengharungi semua dugaan-MU seperti mana tabahnya k.dijah,ust ramadhan dan Adik Nur Fatimah.

Kepada k.dijah dan ust ramadhan, semoga terus tabah dalam menghadapi dugaan ini. Ana yakin Allah beri dugaan pada hamba-NYA yang istimewa seperti k.dijah dan ust kerana kekuatan yang akk dan ust miliki. Sesungguhnya Allah menyayangi Nur Fatimah lebih dari kita menyayanginya. Beruntung akk dan ust dapat puteri bertuah seperti Nur Fatimah.

Sama2 kita sedekahkan Al-Fatihah buat adik Nur Fatimah..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails